Wybierz profesjonalny audyt SEO

i sprawdź jak skutecznie wypozycjonować stronę!

Zleć audyt SEO by optymalizować pozycjonowanie swojej witryny

Sprawdź swoją stronę

Nasz audyt SEO pokaże jak podnieść pozycje Twojej strony w Google. Zweryfikuj metody i koszty, które ponosisz na pozycjonowanie. Pomóż Klientom dotrzeć do Twojej strony.

Optymalizuj koszty SEO

Pozycjonowanie nie musi kosztować majątku. Wprowadź zmiany i popraw pozycje swojej strony samodzielnie. Znasz swoją stronę i potrafisz to zrobić skutecznie.

Zapytaj o cenę AUDYTU SEO Twojej strony

Dlaczego klienci wybierają nasz audyt SEO?

Elementy audytu SEO

Sprawdź co AUDYT SEO może zdziałać dla Twojej pozycji w Audyt-SEO-pozycjonowanie-w-Google

Kontakt

Co da Twojej stronie profesjonalny audyt SEO?

Profesjonalny audyt SEO - szybsze i bezpieczniejsze pozyskiwanie klientów w sieci.

Audyt jest wstępem do skutecznego, efektywnego i bezpiecznego pozyskiwania ruchu na stronie. Te przymiotniki nie są kwestią przypadku. Oddają główny sens działań promujących stronę w Google.

  • Skuteczność swoich działań w sieci uzyskasz jeżeli Twoja strona będzie zoptymalizowana pod wyszukiwarkę oraz pod preferencje Twoich Klientów. To naczynia powiązane, bo Google promuje strony przyjazne internautom. Google uwzględnia mnóstwo elementów w swoich algorytmach, ale większość tych najważniejszych związanych jest z działaniami w obrębie Twojej strony.
  • Efektywne pozyskiwanie klientów to czas i koszt poniesiony by uzyskać satysfakcjonujące wyniki w wyszukiwarce. Profesjonalna optymalizacja SEO przyspiesza efekty pozycjonowania i nadaje im większej dynamiki. Zwiększasz również liczbę fraz, którymi pozyskujesz klientów.
  • Bezpieczeństwo pozycjonowania to unikanie działań, które mogą się zakończyć filtrem od Google. Brak audytu SEO to niższe pozycje, które czasami skutkują stosowaniem ryzykownych metod pozycjonowania. Możesz tego uniknąć.

Sprawdź szczegóły oferty
AUDYT SEO dla Twojej
strony internetowej


Zadzwoń do nas lub napisz. Poznaj ofertę
dedykowaną Twojej witrynie internetowej

Numer kontaktowy:+48 504 06 88 99


E-mail: kontakt@pozycjonowanie-audytseo.pl

Imię (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Adres strony, o której chcesz z nami porozmawiać

Inne często zadawane pytania z obszaru audytów SEO

Ile trwa przygotowanie audytu SEO?

Czas realizacji audytu SEO zależy od wielkości Twojej witryny. Strony firmowe, wizerunkowe audytuje się najszybciej. Audyt SEO sklepu internetowego to zwykle dłuższa realizacja. Oczywiście nie bez znaczenia jest również bieżące obłożenie zleceniami. Mając jednak na uwadze, iż decydując się na realizację audytu SEO naszym Klientom zależy na czasie dokładamy wszelkich starań by minimalizować czas realizacji zlecenia. Termin realizacji audytu SEO to zwykle 3 do 5 dni. W dużych serwisach i sklepach wydłuża się do dwóch tygodni.

Ile kosztuje audyt SEO?

Cena audytu SEO to kwestia indywidualna, a każdy projekt jest inny. Koszt audytu SEO zależy oczywiście od czasochłonności samego projektu. Czas pracy profesjonalnych programistów oraz specjalistów SEO nie kosztuje mało, ale dużym atutem jest wówczas wydajność zespołu, co równoważy koszty i przyspiesza realizację Twojego zlecenia. Jesteśmy przy tym pewni, że nasza oferta cenowa jest atrakcyjna w porównaniu z konkurencją. A jeśli weźmiemy pod uwagę kompleksowość naszych audytów SEO, to nawet bardzo konkurencyjna:-).

Dlaczego audyt SEO jest waszym zdaniem tak istotny?

Rywalizacja z konkurencją niezależnie od branży wymaga dobrego przygotowania, w sieci jest podobnie, tylko do kwadratu. Czas poświęcony na przygotowanie nigdy nie będzie tu czasem straconym. Profesjonalny audyt SEO pozwala jasno określić Twoje mocne i słabe strony oraz odnieść się do wyników konkurencji. W rezultacie przeprowadzenia takiego audytu możesz efektywnie zaplanować działanie i szybciej oraz taniej dostać się na szczyt w wyszukiwarce Google. Audyt SEO daje Ci pogląd gdzie jesteś i jaka jest siła Twojej konkurencji oraz pozwala określić co trzeba zrobić by ją prześcignąć.

Czy optymalizacja strony jest faktycznie istotna?

Pozycjonowanie stron oraz audyt SEO obejmuje dwa główne kierunki działań. W obrębie strony (onsite) oraz działania zewnętrzne (offsite). Optymalizacja strony jest oczywiście kluczowym działaniem w obrębie strony. To bardzo szerokie określenie, a jednocześnie ma gigantyczny wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej. To optymalizacja strony pozwala w pełni wykorzystać siłę działań zewnętrznych, które z natury są droższe niż działania w obrębie Twojej strony. Bez optymalizacji strony Twoje nakłady na działania zewnętrzne będą musiały być większe. Trzeba również pamiętać, że wszystko to co dzieje się poza Twoją stroną internetową jest mniej pewne i łatwiejsze do utracenia. Twoja strona natomiast pozwala Ci zawsze na wprowadzenie trwałych i skutecznych zmian, tym bardziej wartościowych, że Google bardzo wysoko wycenia w swych algorytmach elementy optymalizacji strony internetowej.

Czy audyt jest napisany zrozumiałym językiem?

Tak. Zrozumiały język to wymóg konieczny bowiem mamy świadomość, że często wdrożenie audytu SEO bierze na siebie właściciel witryny. To nas cieszy, bo gwarantuje skrupulatność wdrożenia. Przejrzystość naszego audytu SEO umożliwia również kontrolę jego realizacji jeżeli powierzysz wdrożenie osobom trzecim. Możemy się również umówić na ponowny audyt testujący wdrożenie.

Czy używacie w audycie języka branżowego?

Tak, bo nasi Klienci oczekują wiedzy. By wiedza z audytu SEO była jednak łatwo przyswajalna, terminy branżowe są zaraz po zastosowaniu "tłumaczone na polski". Potrzebę używania terminologii SEO nasi Klienci tłumaczą potrzebą zdobycia wiedzy by łatwiej w przyszłości rozmawiać z pozycjonerami lub zgłębiać swoją wiedzę z obszaru SEO SEM.

Czy wdrożenie audytu wymaga pracy programisty?

To zależy od zaawansowania strony i skali problemów. Strony na darmowych CMSach jak WordPress często są zrealizowane w tak przyjazny użytkownikom sposób, że wdrożenie zmian nie wymaga angażowania osób trzecich w ogóle. Strony zrealizowane na tzw. autorskich CMS w zależności od poziomu skomplikowania mogą wymagać wsparcia specjalisty. Choć nawet one dostęp do wielu elementów zapewniają. Generalnie można powiedzieć, iż wdrożenie audytu SEO wymaga programisty gdy wchodzimy w tematykę optymalizacji kodu, choć i tu wiele można doczytać samodzielnie. Łatwiej jest przecież, gdy wiesz czego szukać.

Czy wszystkie zalecenia audytu SEO muszą zostać wdrożone by przynieść rezultat?

Zwykle nie jest to konieczne. Często wręcz celowo wdrożenie audytu SEO odbywa się niejako w ratach. Dzięki temu właściciel strony może obserwować jak zmiany poszczególnych elementów strony wpływają na wzorst w pozycjach. Wdrożenie audytu SEO to minimum kilka godzin wytężonej pracy. Jeżeli możliwych udoskonaleń jest dużo, wdrożenie może trwać wielokrotnie dłużej. Z naszego doświadczenia nie jest to jednak wprost proporcjonalne, bowiem przy dużych serwisach sporo czasu audytorom zajmuje weryfikacja każdej strony, ale wprowadzenie zmian można często zrealizować szybką zmianą w kodzie. Warto przy tym zaznaczyć, że część elementów audytu SEO ma szczególny priorytet i wagę pod skuteczne pozycjonowanie.

Czy w audycie wyróżnicie szczególnie najważniejsze problemy?

Tak, szczególny nacisk kładziemy na działania priorytetowe. Część błędów strony lub działań udoskonalających ma tak duże znaczenie dla skutecznego pozycjonowania, że powinny zostać wdrożone w pierwszej kolejności. Zdarza się, iż kilka istotnych zmian pozwala na osiągnięcie tak dużych wzrostów, że pozostałe wydają się nieznaczące. Warto jednak pamiętać, iż pozycjonowanie to złożony proces i na końcu może czekać na Ciebie dodatkowy bonus w postaci ponadprzeciętnych wzrostów.

W jakim czasie od wdrożenia audytu SEO nastąpi poprawa pozycji?

Z naszej praktyki wynika, iż wprowadzenie zaleceń audytu SEO skutkuje bardzo szybko odczuwalnymi zmianami w pozycjach. W głównej mierze zależy to od rozpoznania zmian przez roboty Google. Trwa to zazwyczaj kilka dni. Często możesz weryfikować tempo indeksowania zmian z audytu w wyszukiwarce, np. zmiana page title (tytuł zakładki) będzie widoczna w wynikach wyszukiwania, gdy wpiszesz nazwę swojej strony w Google. Jeśli widnieje stary tytuł, to znaczy, że zmiana jeszcze nie została zauważona.

Kiedy następuje płatność za audyt?

Płatność za audyt SEO następuje przed realizacją zlecenia. Na tym etapie również umawiamy się na konkretny termin realizacji audytu. Termin przez nas ustalony traktujemy jako rzecz "świętą" i jest dla nas kwestią honoru dotrzymanie umówionego terminu. Zwykle przed jego końcem otrzymasz od nas plik pdf z pełnym audytem SEO. Masz również dwa tygodnie by skonsultować z nami treść audytu i rozwiać wszelkie swoje wątpliwości.

Czy mogę zlecić przygotowanie częściowego audytu?

Tak, bo każdorazowo umawiasz się z nami na zakres prac. Zdarzyć się może, że część prac stanowiących elementy audyt SEO była wykonywana wcześniej, nie ma wówczas konieczności dublowania kosztów. Jednym z takich elementów może być analiza backlinków (linki prowadzące do witryny).

Co dalej po audycie SEO?

Przede wszystkim realizacja zaleceń, ale nie tylko. Profesjonalny audyt SEO to spis działań naprawczych i udoskonalających Twoją witrynę, ale również wskazówki na przyszłość. Warto zatem uwzględnić sugestie, propozycje by w przyszłości realizować profesjonalne pozycjonowanie. Innymi słowy nasze sugestie oznaczają, iż każde kolejne realizowane przez Ciebie zmiany na stronie będą wspierały pozycjonowanie Twojej strony www.

Czy mogę zlecić wdrożenie poprawek z audytu?

Tak, oczywiście świadczymy takie usługi. Często zdarza się, że realizacja audytu SEO przez naszą firmę jest elementem kontroli dotychczasowych działań pozycjonujących. Nierzadko okazuje się również, że błędy lub zaniechania w pozycjonowaniu strony były na tyle drastyczne, że nasz Klient powierza nam ich niezwłoczną naprawę. Zyskujesz wówczas trzykrotnie. Po pierwsze wiesz na starcie co jest nie tak i co ograniczało potencjał SEO Twojej strony. Po drugie nie tracisz już więcej czasu, bo audyt można niezwłocznie wdrożyć. Po trzecie, możesz liczyć na zniżkę w cenie pozycjonowania strony internetowej.